Kako smanjiti apetit

Kako smanjiti apetit

Kako smanjiti apetit za hranom

Glad predstavlja stanje u kome naš mozak dobija informaciju da mu je potrebna energija. Osećaj gladi javlja se nekoliko sati posle obroka i posle velikog fizičkog napora. Ali s’ druge strane, ako postoji neobuzdana želja za hranom, razlog tome može biti emocionalno stanje osobe. Često se događa da na početku određene dijete doživimo esktreman osećaj gladi, što samo dodatno pojačava želju za hranom. Kako smanjiti apetit za hranom i uspešno prevariti glad? Jedan od najzastupljenijih problema kod ljudi koji prelaze na različite dijete je osećaj gladi. Čak ni jaka volja često nije dovoljna da se osoba odupre uživanju u hrani. Poznato je da kod mnogih prekomerni apetit predstavlja veoma veliki problem. Uz to pojačan osećaj gladi i želja za slatkišima ometaju proces gubitka kilograma. Uzrok tome su stres i loše navike u ishrani. Za to stanje postoji pregršt razloga, kao što je neuravnotežen metabolizam, uzimanje lekova, prisustvo bolesti, hormonski poremećaji. Srećom, danas postoji puno jednostavnih načina kako smanjiti apetit za hranom. Obično to uključuje uvođenje određenih aktivnosti u svakodnevnu rutinu, koje će smanjiti osećaj stalne gladi. Ljudi koji ne vode računa o pravilnom unosu tečnosti često mešaju osećaj žeđi sa tim da su gladni. Jednostavno rešenje je popiti čašu vode ili topao čaj bez šećera. Zeleni čaj smatra se izuzetno efikasnim, zato se preporučuju kod smanjenja apetita. Osvežavajući napici sa ukusom mente značajno mogu smanjiti želju za hranom.

Kako smanjiti apetit na jednostavan način

Sigurno vas zanima kako smanjiti apetit za hranom? Ako vas stalno muči glad, treba krenuti sa postepenim promenama. Govorimo o uvođenju sirovog povrća u ushranu, poput sargarepe, krastavaca ili rotkivica. Osećate li glad u kratkom vremenskom razdoblju treba obratiti pažnju na sastojke koje ste prethodno konzumirali. Pre svega važno je jesti dosta povrća i manje voća, na taj način ćete držati nivo šećera u krvi pod kontrolom, što će sprečiti da dođe do njegovog pada i neće biti jakog osećaja gladi. Pored toga, idealno rešenje bi bilo da uzimate nekoliko manjih obroka jer će se to odraziti pozitivno na regulaciju šećera u krvi. U tom kontekstu, kretanje i aktivnosti su veoma važne. Ukoliko je fizička aktivnost minimalna, prisutna je veća osetljivost, a to će se opet odraziti na povećan osećaj gladi. Začini su odlično rešenje kako smanjiti apetit. Đumbir koji je poznat po tome što poboljšava imunitet, takođe podstiče cirkulaciju, ubrzava metabolizam i poboljšava probavu. Prema sprovedenim istraživanjima začini u normalnim količinama smanjiće apetit, ali i potrebu za slatkom i masnom hranom. Korijander, lišće maline i koprive osiguraće smanjenje apetita i pomoći da se smanji skladištenje masti u telu.

Kako smanjiti apetit i suzbiti glad

Svako ko se bori sa nekoliko kilograma viška zna koliko njihov gubitak zahteva strpljenja, vremena i truda. Na pitanje kako smanjiti apetit mnogi kažu da treba manje jesti. Koliko je to zapravo tačno? Iako je ova tvrdnja tačna, pre nego započnemo sa takvim planom, vredi znati da unos vlakana ima veliki uticaj. Naime, ako se konzumira hrana bogata vlaknima to će doprineti većoj sitosti i uticati na smanjenje apetita. Ova vlakna su glavni deo mnogih biljaka, kao i žitarica. Na taj način ostajemo duže siti, manji je osećaj gladi, dok se u kombinaciji sa tečnošću odražava na osećaj sitosti. Studije su pokazale da hrana koja je bogata vlaknima značajno pomaže da dođe do smanjenja telesne težine, što je proveren način kako smanjiti apetit. Namirnice koje su bogate vlaknima su sveže povrće, voće, zobene pahuljice, semenke bundeve, suncokreta, lana, smokve i šljive. Sveža hrana bazirana na povrću će vas dugo vremena držati sitim.

Tagovi:

Možda će vas zanimati

Kako prepoznati bruh

Kako prepoznati bruh

Kako prepoznati bruh? Svi organi u trbušnoj šupljini imaju određen raspored, a da se to stanje ne bi poremetilo, za to su zaduženi trbušni mišiči, odnosno membrane koje su od vezivnog tkiva. Kada se p

Zadržavanje vode u telu

Zadržavanje vode u telu

Šta utiče na zadržavanje vode u telu? Veliko oticanje gležnjeva i naduti stomak su najčešći pokazatelji zadržavanja vode u telu. Iako može zvučati protivrečno, razlog ovog stanja je nedovoljan unos vo

Kako se rešiti peruti

Kako se rešiti peruti

Uporno se borite protiv peruti, ali ništa nije pomoglo što bi rešilo vaš problem? Saznajte kako se rešiti peruti na prirodan način. Perut je jedan od veoma zastupljenih problema sa kojima se suočava v