Ženski sklekovi

Ženski sklekovi

Zašto su važni ženski sklekovi

Ženski sklekovi spadaju među najpoznatijie kondicijske vežbe koje se mogu raditi bilo kad, a oprema nije potrebna. Svi znamo da je bavljenje sportom među najzdravijim navikama gde se uz uravnoteženu ishranu i redovan trening poboljšava zdravlje. Sklekovi pomažu u zgradnji mišića, a njihovo redovno izvođenje omogućuje da se u potpunosti iskoriste sve prednosti ove vežbe. Da bi ostali aktivni vežbanje treba uklopiti u svoju svakodnevnu rutinu što će pomoći u održavanju zdrave telesne težine i povećanju opšte dobrobiti. Izvođenje sklekova je potpuna vežba čime se poboljšava snaga i celo područje našeg tela. Ženski sklekovi su uobičajeni deo fitness rutine. Da bi se savladalo izvođenje ove vežbe potrebno je imati pravilnu tehniku. Koliko god se sklekovi činili komplikovanim, postoje određene smernice o tome kako ih raditi, koje su prednostu i kakvi su stvarni rezultati. Stručnjaci ukazuju da postizanje savršene oblikovanog tela zahteva niz elemenata koje treba uzeti u obzir. Ono što je preliminarno kod treningu je hrana koja ima veliku važnost. Od intenziteta i učestalosti izvođenja sklekova zavisiće i rezultati.

Ženski sklekovi i prednosti vežbe na telo

Iako vežbanje veoma često stavljamo u drugi plan zbog nedostatka vremena, da bi bili u dobroj fizičkoj formi to možemo učiniti od kuće uz nekoliko osnovnih vežbi. Kako bi se pravilno izveli ženski sklekovi važno je iskoristiti sve prednosti koje nudi ova vežba. Takođe, bitno je imati pravilno držanje na početku i tokom izvođenja vežbe. Uz adekvatan plan treninga smanjiće se rizik od razvoja bolesti, pospešiti rad srca, doći do bolje koordinacije i ravnoteže. Ženski sklekovi smatraju se najboljom vežbom za grudni koš, oblikovanje ruku i većinu mišića u gornjem delu tela. Najbolje je započeti tako što ćete uraditi 3 serije po 10 ponavljanja tri puta nedeljno. Brojna istraživanja ukazuju da redovno izvođenje sklekova smanjuje razvoj osteoporoze i poboljšava izgradnju mišića. Žene koje redovno rade sklekove imaju bolje držanje tela i ravnotežu. Sklekovi moraju biti uvršćeni u plan treninga, jer kada se uključe u rutinu oni doprinose značajnoj promeni figure.

Kako se pravilno izvode ženski sklekovi

Žena koja redovno radi sklekove može ojačati grudi, oblikovati i učvrstiti ruke i trbušne mišiće. Noge će takođe će biti jače jer pomažu da se izdrži težina tela tokom izvođenja sklekova. Kada se izvode ženski sklekovi oni jačaju podlaktice, ramena i gornji deo leđa. Pre vežbanja neophodno je da se zagrejete i istegnete. To će smanjiti rizik od mogućih povreda. Uz zagrevanje od nekoliko minuta povećaće se cirkulacija, opustiti zglobovi, a mišići će biti spremni za izvođenje zahtevnije vežbe. Zagrejavanje krenite sa laganim vežbama, zatim istegnite mišiće ruku, ramena i leđa pre izvođenja sklekova. Da bi se izveli ženski sklekovi u pravilnoj formi, zauzmite položaj tako da vam telo bude u ravnoj liniji od glave do peta. Pri tom šake moraju biti nešto dalje od širine ramena. Dok radite sklekove celo telo se istovremeni spušta ka podu. Nemojte dozvoliti da se leđa savijaju prema dole. Nakon vežbanja polako istegnite mišiće kako bi vratili otkucaje srca na normalu i sprečili bol u mišićima.

Tagovi:

Možda će vas zanimati

Vežbe za razgibavanje

Vežbe za razgibavanje

Budite li se ukočenog vrata i lošeg raspoloženja? Dobre jutarnje navike mogu pomoći u rasterećenju od stresa i smanjenju napetosti mišića kako bi početak dana bio u boljem raspoloženju. Započeti jutro

Kako napravit špagu

Kako napravit špagu

Kako napravit špagu pravilno? Poznato je da su prednosti treninga fleksibilnosti ogromne. Na prvom mestu raspon pokreta, kao i veća pokretljivost su izuzetna pomoć u različitim sportovima. Imati potre

Kako početi trčati

Kako početi trčati

Razmišljate kako početi trčati pravilno? Želite biti u boljoj formi i trčati svako jutro? Od čega zavisi dobar učinak u trčanju? Trčanje je jedna od najzastupljenijih sportskih aktivnosti. Milioni jud