Kardio vežbe

Kardio vežbe

Aktivirajte telo uz kardio vežbe

Svakodnevna rutina u vežbanju je ključna da bi ispunili svoj cilj, bez obzira da li je reč o oblikovanju tela, sagorevanju viška masti ili oboje. Dobar kardio trening će pomoći da se aktivira metabolizam i izgubi na težini. Kaže se da kardio vežbe jačaju srce i ako se redovno praktikuju uz zdravu ishranu daju sjajan pomak u procesu mršavljenja. One će povećati brzinu rada srca i disanje. Mogu biti visokog intenziteta, poput trčanja ili niskog inteziteta kao što je hodanje. Pored ovih prednosti, izvrsna stvar kod kardio treninga je što vežbe možemo raditi kod kuće. Prema mišljenju stručnjaka, sa kardio treningom treba početi polako i postepeno povećavati intenzitet vežbanja, a najidealnije je izvoditi 3 serije vežbi po 30 minuta. Da bi radili kardio vežbe kod kuće potrebno da imati laganu odeću i patike koje podupiru gležnjeve, što doprinosi većoj stabilnosti. Za početak se može izabrati nekoliko jednostavnih kardio vežbi koje se mogu raditi kod kuće.

Kardio vežbe kod kuće

Ako ne nalazite slobodno vreme za odlazak u teretanu, to ne znači da treba odustati od dobre forme. Kardio trening započinje zagrevanjem od 10 minuta i uključuje lagane pokrete koji povećavaju broj otkucaja srca. Sledeće tri kardio vežbe možete raditi kod kuće. Kod vežbe lagano podizanje nogu iz mesta treba se osloniti na ruke i desno koleno, dok je leva noga ispružena unazad. Levu nogu treba podići visoko, a zatim je polako spustiti. Nakon toga ponavljamo vežbu i krećemo sa levom nogom. Skok čučnjevi rade se tako što se treba spustiti u čučanj, zatim skočiti i opet se vratiti u položaj čučnja. Kod ove kardio vežbe pokreće se telo, mišići stomaka i ramena. Sledeća vežba su skokovi sa podizanjem kolena što će pomoći da se poveća izdržljivosti snaga. Vežba se izvodi tako što se noge malo saviju u kolenima, a ruke stavljamo unazad. Pravimo skoko uvis i dok to činimo podižemo kolena što je više moguće, trudeći da nam ramena budu stabilna.

Zašto treba uključiti kardio vežbe u trening

Vežbanje nudi niz dobrobiti za telo i ima pozitivan učinak na zdravlje. Poznato je da kardio vežbe ublažavaju negativne učinka sedelačkog načina života, a osim toga nude niz prednosti: jačaju srce, održava se optimalna telesna težina, poboljšava se kapacitet pluća, smanjenje stres i depresija. Glavni cilj kardio treninga je da se ojača srce, smanji rizik od određenih srčanih oboljenja i dijabetesa. Trčanje, ples, vožnja bicikla što su između ostalog aktivnosti koje mogu pomoći da ostanete u formi i izgubite višak kilograma. Uprkos velikim prednostima koje nudi kardio trening u obaveznu rutinu vežbanja treba uključiti i vežbe snage. Jer ako se samo rade kardio vežbe zapostaviće se jačanje mišića i veća fleksibilnost što je neophodno za dobru pokretljivost celog tela. Uz pomoć profesionalnog trenera osiguraće se pravilna rutinu vežbanja. Na ovaj način možete kontrolisati intenzitet fiziče aktivnosti kojima ćete se baviti shodno svojim potrebama. Kada vaše telo bude u boljoj kondiciji, nastojte povećati svoj kapacitet tokom predstojećih treninga.

Tagovi:

Možda će vas zanimati

Vežbe za razgibavanje

Vežbe za razgibavanje

Budite li se ukočenog vrata i lošeg raspoloženja? Dobre jutarnje navike mogu pomoći u rasterećenju od stresa i smanjenju napetosti mišića kako bi početak dana bio u boljem raspoloženju. Započeti jutro

Kako napravit špagu

Kako napravit špagu

Kako napravit špagu pravilno? Poznato je da su prednosti treninga fleksibilnosti ogromne. Na prvom mestu raspon pokreta, kao i veća pokretljivost su izuzetna pomoć u različitim sportovima. Imati potre

Ženski sklekovi

Ženski sklekovi

Ženski sklekovi spadaju među najpoznatijie kondicijske vežbe koje se mogu raditi bilo kad, a oprema nije potrebna. Svi znamo da je bavljenje sportom među najzdravijim navikama gde se uz uravnoteženu i